lördag

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Brossan och mamma är iväg i stan en sväng och pappa städar och lillasyster fixar sig iordning för att umgås med sina vänner. Det var idag jag skulle åkt med Dennis till hans syster för att hjälpa henne när hon skulle flytta, men jag har inte riktigt ork till det idag då jag är trött och mår ganska illa. Så då är ju frågan vad jag ska hitta på idag. Jag har suttit och kollat runt lite på nätet efter goda bakverk så jag ska nog ta och baka något smarrigt. Det lutar åt att det blir en key limepaj. Fick smaka det på jobbet en gång då mäster bakarn Johanna persson bakade, och jag fastnade direkt för den. såå god ! 
 
Jag har även tagit tag i en annan sak idag som jag tänkt på ett tag nu. Jag vill kunna hjälpa andra människor som går igenom samma sak som mig. Jag vill försöka hjälpa andra till att hitta samma possitiva energi som mig. Energin och orken till att ta sig igenom  denna jobbiga sjukdom. Jag har inte ritkigt vetat hur jag ska lyckas med detta men jag tror att jag kan hjälpa andra endel genom min blogg. Eller jag hoppas på det. Så jag skrev till organisationen ung cancer och berättade om mig själv och min situation. vad jag går igenom och allt. Undrade ifall dom skulle vilja sprida min blogg vidare. Så nu hoppas jag på detta !
Ni läsare får också jätte gärna sprida vidare min blogg om ni känner för det.
 
Vill passa på att tacka alla er fina människor som hör av sig till mig. det betyder jätte mycket för mig verkligen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0