ledig

Äntligen är jag ledig, har jobbat fyra dagar i rad nu. heldagar och kvällar. Så just nu känns det skönt att få va ledig lite, speciellt när det är så fint väder som det är.Våren är nog äntligen här ;)

Idag ska jag inte göra allt för mkt. tänkte att jag skulle vara duktig och plugga mtk idag men nej min körskola har inte fyllt på mina tester så kan inte göra det ännu. förlorar en massa tid som jag behöver. är så trött på dom och deras sätt att bete sig på faktiskt !
men nog med tråkigheter. Jag har planer på att hälsa på mormor och morfar nu när jag endå är i alvesta. Antingen idag eller imorgon. Men en fika med jannice blir det iaf idag, och jag är även sugen på lite solning faktiskt ;)

Va över en vecka sen jag var i alvesta sist. Och det har faktiskt varit riktigt skönt att få vara i stan, umgås med mina vänner där, bara ta det lugnt och självklart jobba endel med :)
I förrgår gick jag och jonna faktiskt runt sjön i det fina vädret. det är ju inte nått man gör varje dag men måste faktiskt säga att det var riktigt härligt så det är någonting jag ska börja göra oftare :)
Efter vi hade gått runt sjön så satte vi oss faktiskt på jobbets uteservering med och beställde oss varsin latte och vitlöksbröd med tsatsiki ! Ritkigt mysigt :)

Denna veckan har jag inte så mkt roligt inplanerat. Blir förhoppningsvis några dagar med jobb, och en dag får jag besök hemma av mormor mamma och pappa.

Och på fredag kommer veckans jobbigaste dag. klockan 11 på morgonen är det då dags för åsas begravning "/ Kommer vara en dag med mkt känslor och smärta. Men för alltid kommer vi minnas henne och ha henne djupt in i våra hjärtan ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0