nya piercingen

Igår gjorde jag det jag velat göra länge... Tog mig till stan för att ta mitt efterlängtade hål i tungan ;)
Det var nått mamma och pappa alltid nekade innan men nu bor man ju inte hemma längre så nu har dom inte så mkt att säga.

Gjorde inte alls ont att ta hålet, kände faktiskt inte ens när han stack igenom nålen. Och trodde att det skulle göra jätte ont efteråt vilket alla sa till mig att det skulle göra, men neej faktiskt inte. Var mest en obehagskänsla att ha nått i munnen hela tiden. Svullnade lite men det löste sig med piggelin ;)
Alla sa att det skulle göra ännu ondare dagen efter men jag har faktiskt inte haft ont alls idag, har inte ens tänkt på att. Så jag tror att det där med smärtan är olika från person till person faktiskt.

Nu om en liten stund ska jag hem och äta gott med pappa patrik och elin, så då blir det till att visa den för pappa som jag inte tror vet om att jag har tagit den. tror inte han blir glad men tror inte heller han säger så mkt ;) Men lär nog bli lite svårt att äta men får göra mitt bästa haha.

Imorgon ska jag jobba igen efter att ha varit ledig söndag-tisdag. Så imon jobbar jag från 07.00-15.50 på högåsen. Känns rätt skönt faktiskt :)

Fick mitt nya schema från fyra krogar idag med för nästa vecka och veckan efter. Har haft 8 timmar i veckan nu bara ett tag. men nu helt plötsligt fick jag 19 timmar. Antar att det är nu dom behöver en när alla har åkt utomlands på jobbet och grejer. Så det är väl bara till att jobba på :P Blir dock inte lika mkt jobb på högåsen då som jag hade önskat men det får gå endå :) varierar ju det där med timmarna på fyra krogar hela tiden.

Men nu ska jag ta och göra mig iordning för en mysig kväll hemma. Ska bli så skönt att få träffa elin idag faktiskt. Speciellt nu efter vad som hände förra veckan med. Så ikväll ska jag bara koppla av och ha roligt och äta gott.
Men först tänkte jag ta och bjuda på en bild på min nya älskling :P Inte världens bästa bild kanske men den syns ju någolunda iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0