mycket gladare

Idag känner jag mig mycket piggare och gladare :) ! Man kan ju inte sura hela tiden ;)
sitter just nu och tittar på hockey ( vilket jag aldrig brukar göra annars) men nu är det ju sverige finland och då kan man ju bara inte låta bli..
Sverige leder just nu med 2-1 men hoppas på att finland vinner, man är ju trotts allt halv finsk och hela släkten är finska så hade ju varit illa om man inte hejade på dom ;)
Sen hoppas jag på att de blir en pizza snart med för klockan är halv sex och jag har inte ens ätit frukost ännu :p

ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt, titta lite på tv och plugga på körkortet.
Har ju faktiskt tagit tummen ur röven och bokat in ny uppkörning och skrivning så nu är det bara att se till så att jag pluggar ordentligt så jag får mitt körkort någon gång. det hade ju underlättat en hel del för mig faktiskt nu när man jobbar både i alvesta och i växjö. Är såå himla trött på allt bussåkande för mig. finns ju inget tråkigare och jobbigare. men det ska det bli ändring på ;)

Nähe nu ska jag tjata lite på dennis så han flyttar sig från data stolen så vi kan äta någon gång ;)
men förts tänkte jag ta och lägga upp en bild på min vackra lägenhet och även bjuda på en bild på mig själv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0