måndag

Idag har jag inte gjort allt för mkt! Gick upp vid  halv 1 så åkte vi hem till vedad en stund, efter det så pluggade jag (vilket jag aldrig orkade göra igår (a) ) gick faktiskt riktigt bra att plugga också! klarade testet och fick godkänt =)
Efter allt pluggande så lagade jag bacon mackor till mig och dennis. Supergoott !
och nu har jag suttit resten av kvällen hemma hos robin och jannice :) vi gjorde inte allt för mkt, tittade på det okända och snackade, riktigt trevligt faktiskt!
Och nu hade jag faktiskt tänkt att bara ta det lugnt för imorgon blir det jobb igen på fyra krogar från 18-22. Så det blir inget alla hjärtans dag firande för mig inte, vilket jag verkligen inte bryr mig speciellt mkt om detta året för fem öre heller. ska faktiskt bli skönt att strunta i att. Däremot hade det varitt mysigt att fira dagen med familjen och bara umgås med dom, men eftersom att jag jobbar så blir det inget med det heller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0