drömarnas drömmar

Sitter och funderar på mina drömmar här i livet. Finns så mkt saker man vill göra, och jag har lite tankar på att faktiskt försöka göra så mkt av dom som möjligt för vem vet sen kommer jag att ångra att jag inte gjorde det när jag blir lite äldre :P

-säsongsjobba är nått jag hade velat göra, typ en sommar på öland och sen den andra säsongen i fjällen eller nått

- resa i mängder! typ en tur runt jorden hade varit LOVELY !! och ett par månader i Thailand hade inte heller varit fel :)

Jaa det finns så mkt saker man vill göra men detta va väl dom två som står högst upp på min lista. Och det passar ju faktiskt väldigt bra för skulle jag säsongsjoba så hade jag haft både råd och tid med att ut och resa sen :) . Men det mesta handlar väl om att jag är lite för feg många gånger och tvekar på om jag skulle klara att bara sticka iväg själv så. Tror att det bara är dumma tankar i mitt huvve för vet att jag hade klarat det. Och jag hade tyckt det hade varit riktigt roligt med.

Och ut och resa ett jätte gäng hade ju också varit rätt lagom gött! Festa, sola, bada och bara leva livet och ta det lugnt och koppla bort omvärlden och bara ha riktigt jävla roligt :) !
Någon som hakar på när det gäller mina drömmar kanske ;) ?


Nähe nu ska jag ta och titta lite på tv och sen ta och gå och lägga mig faktiskt och sova ut riktigt länge imorgon så ska jag nog allt bli på lite gladare humör tror jag allt :) Men först tänkte jag bjuda på en bild på mig och världens bästa kompis :) bästaste Jannice som har ett hjärta av guld :) Min pingla, och inte bara det utan den finaste pinglan i helaste världen och universum ;)




Kommentarer
Postat av: mia

Jag hoppas dina drömmar går i uppfyllelse! Mina får vänta några år.. ;)

2012-02-12 @ 08:44:15
URL: http://blogg.mama.nu/ahlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0