25/10-2010


En bild min älskling tog i Lördags :)
Han är världens finaste <3
Jag älskar dig<333



Denna helgen har verkligen varit toppen :)

Började min helg med att grilla lite med familjen och släkten, i Fredags. Och senare på kvällen följde jag med Jennie hem till krille där lite folk satt och drack, så då tog man nått glas med dom=)
Vid tio tiden kom Robin och Matilda och hämtade mig och körde hem mig till Dennis. Jag gick och la mig och blev sedan väckt av underbara han när han kom hem :)

Lördag:
Jag och matilda bestämde oss för att göra nått skoj och låta Dennis och Robin lana en kväll :) Så vi gick ut på oleo bara hon och jag. Där träffade vi Jennie B, Madelen, Frida, Emma och Jennie O.
Det blev en riktigt rolig kväll tsm med alla tjejer :) 
Det var även första gången jag gick ut med kompisar sen jag fyllde 18 vilket är en månad sen, och det var en toppen första kväll på krogen!

Söndag:
Tog det lugnt hela dagen med min älskling :) Vi var hemma hos mig och åt tillsammans med Mamma och Pappa. Riktigt trevligt =) Sen på kvällen blev det beck tittande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0