21/10-2010

Då har man varit inne i stan och tjabbat med telenor som bara blir sämre och sämre och krabbar enormt mkt !! Men inte blev det bättre av det så man får fortsättta att ringa och krabba. Bara en massa elände ! Efter det så åt jag och familjen på mcdonalds :) MUMS !

Och nu sitter jag här hemma och tar det lugnt och väntar på att Becca ska höra av sig så vi kan gå ut och gå =)
Har varit en ganska jobbig men endå rolig dag på praktiken. Vi har haft mycket att göra, men det har endå varit roligt. Pluss att vi var där lite längre idag med :P
Känns skönt att det äntligen är Fredag imorgon för att sova ut är verkligen vad jag behöver och det går ju endast på helgerna ;)

Fick hem ett brev innan med från sjukhuset. Så på Torsdag nästa vecka ska man in dit igen för ännu fler undersökningar av min njure. Dom tror att den inte sitter fast ordentligt och det är det som ska kollas. skulle det nu vara så, så blir det en operation men det hoppas jag verkligen inte på :P
Hoppas mer på att jag slipper alla läkarbesök nu framöver sen för det är man duktigt trött på nu !


--------------------------------------------------------------------------------------

Första snön har kommit nu med. Och det gjorde den igår. Känns lite tidigt nu när det bara är oktober månad fortfarande.
Första snön är alltid mysig men sen kan det lätt bli lite för mycket av det. Speciellt om det blir en vinter som förra året, som typ aldrig tog slut !

Men men nu ska jag sätta mig framför tvn en stund innan jag ska ut och gå i kylan...

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0