19/10-2010

Idag var det inte roligt alls på praktiken. Kom dit pigg och glad men kändes lite som att alla hade vaknat på fel sida, vilket gjorde mig med väldigt sur -.- Men fick gå där ifrån tidigt som tur var, och det gjorde mig lite lyckligare med ;)

Jennie hämtade mig vid stationen så åkte jag med henne till hallanäset och lämnade kebab rulle till krille haha.
Efter det var det planerat att gå en långrunda med Becca, men han inte komma längre än till Ica innan Jennie plockade upp mig igen haha. Vi åkte till Jeffa där vi satt och snackade en stund. Och som slut på denna kväll blev det en fika hos Fanny för hon hade bakat kladdkaka :) MUMS :D !


Nu ser jag verkligen fram emot att bara gå och lägga mig. Finns inget så underbart som när Tisdagarna är över för dom är verkligen hemska !!!
Har varit äckligt röksugen hela kvällen med -.- Men ska gå och lägga mig och vara jävligt stolt för jag har stått emot och klarat mig iaf =)  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0