18/10-2010

Då var ännu en helg över och det har varit en bra helg fast endå inte. I fredags åkte jag direkt till Dennis efter praktiken, och började med att diska ett jätte lass med disk åt han för att vara lite snäll ;) Och på kvällen satt vi i garaget och glodde med hans vänner, till Matilda och Robin kom för då åkte vi hem till Dennis istället :) Var dock inte så socialt för somnade illa kvickt :P !

När jag vaknade på lördagen så gick jag ner till solariet i hopp om att bli lite brun och fin.
Funkade bra tills 2-3 timmar efter då jag verkligen blev illröd i hela ansiketet. Och inte bara det utan också jätte svullen :O Blev bara värre och värre hela tiden och värst var det på natten.
Min söta pojkvänn fick söka på internet åt någonting som kunde hjälpa för det gjorde riktigt ont.
Kunde inte somna med skiten men lite efter 5 på moronen somnade jag, och när jag vaknade dagen efter var det lite bättre, fast fortfarande väldigt rött haha.
Menmen jag har ju mig själv att skylla. Och jag kan säga att det blir ingen mer solning för min del på vääääldigt länge iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0