18 /10-2010 RÖKFRI :D !

Måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv :D !
Tog min sista cigarett i Onsdags kväll, och efter det har jag gett mig fan på att jag ska sluta röka och aldrig mer ge mig in i skiten. Och jag har lyckats hur bra som helst !
Har inte rökt en enda cigarett, och jag tänker aldrig mer göra det heller =)
Har snart klarat en vecka och jag känner knappt något sug efter det längre mer än någon gång ibland.
Har aldrig kännt mig såhär motiverad till någonting alls innan. Men det var verkligen värt att sluta till 100 % för redan nu känner man hur mycket fräschare och piggare man känner sig. Och hur enormt illa det luktar när folk röker. Ingenting jag har märkt av innan när man själv rökte men nu känner man verkligen stanken som inte är mysig alls.

Jag är en stolt icke rökare :D  Och jag är glad att pappa och min pojkvän är så stolta över mig och puschar mig till max på att jag ska klarar detta ! Det är kärlek det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0