3/11-2010

Humöret är allt annat än på topp idag ! Alla här hemma är världens bitterfittor idag. Inte kul någonstans att vara här !


Menmen min dag var bra innan jag kom hem iaf ;) Åkte till stan med Jennie Ahlin klockan 10 imorse. Vi sprang i lite affärer men hittade inte någonting ! Så vi tog bussen till sammarkand (det nya köpcentret) Och där gick vi resten av dagen!
Jag hittade det jag letat efter i evigheter :)
-En grön kofta från gina
-ett par leggins från gina

Så nu är jag nöjd =)

Ikväll har vi lagat en massa god mat här hemma för brossan har äntligen kommit hem, och även hans kompis philipp så ska umgås med dom. Och senare ikväll blir det kanske att åka hem till Dennis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0