16/11-2010

Idag blev det ingen lång skoldag :) Jag och Jonna hade möte med Caroline vid nio, och det var klart redan 10 över !
Vi skulle lämna in allt vi gjort hittills med projektarbetet till henne. Och jag och Jonna som trodde vi låg efter med arbetet men nej vi hade tydligen gjort det skit bra och var bland dom bästa :) Inte alltid man får höra det när det gäller skolan haha...

Skönt att få sluta tidigt för en gångs skull för det var ju ett bra tag sen.
Nu när jag har hela dagen på mig tänkte jag att jag skulle ta vara på den också. Så har precis lagat mat till mig själv, räkor i stark sås med ris blev det :)
Och snart ska jag sätta igång och städa mitt rum,och vid halv 5 ska jag hälsa på mormor och morfar! Och ska avsluta min kväll med att plugga projektarbete och även läsa i körkortsboken!

------------------------------------------------------------------

Imon är det inte vilken dag som helst,
för då har jag varit tillsammans med min älskling i 1 år och 4 månader <3 :) !

Du och jag föralltid älskling hihi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0