14/11-2010

Siter hemma hos älsklingen och kollar på beck :)
Har varit en jätte bra helg faktiskt!

I Fredags blev det en dag med matilda =)
Vi lagade pommes och beanaise sås och drack vin, hemma hos robin medans han satt hemma hos dennis och spelade. Lirte senare på kvällen gick vi till Hanna och umgicks med henne.
Och min fredasgs kväll slutade med mys hemma hos min älskling :)

I lördags gjorde jag inte allt för mkt... Käkade pizza med robin och matilda, och åkte till stan och glodde lite.


Beställde även student mössan i Fredags, och det har jag lite smått ångerst över. 630 kr för en mössa ?? Helt sjukt enligt mig. Fast iof studenten sker en gång i livet så får väll unna mig detta :P
Fin blev den iaf, och designad precis som jag vill ha den =)


Nu ska jag höra av mig till min bror som jag inte hört av på över en vecka!
Och sen blir det filmtittande och sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0