Nyår 2010

Idag är det nyårsafton ;)
För en gångs skull känns det som att man verkligen har planderat vad som händer :P
Blir förfest hemma hos Kim med folket, och sen vidare till blädingegården. Inte direkt det jag var sugen på men känner endå på mig att det kommer bli ett bra nyår faktiskt :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Min praktik har äntligen slutat nu. Känns riktigt skönt att slippa det nu. Det var många bra dagar där men också många dåliga faktikskt. Jag kämpade mig igenom det och gjorde mitt bästa. Fick betyget jag ville ha så jag är nöjd !
Riktigt skönt med jullov nu måste jag säga :) !

Den tionde blir det tbx till skolan -.- känns bra att få träffa alla igen, men känns inte allt för bra när jag tänker på allt plugg som kommer. Som tur väl va är det bara en termin kvar och sen är det vår tur att springa ut från skiten och ta studenten :) !


GOTT NYTT ÅR ALLA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0